Tuesday, September 27, 2011

Niets te melden...

Weinig te bloggen. Veel te werken. September en oktober zijn de drukste maanden op mijn werk. Druk, maar ook heel leuk. Ik heb de leukste baan die er is, ik kan veel delen van mijn werk zelf invullen, ik bepaal grotendeels mijn eigen werktijden,  ik mag samenwerken met allemaal hele leuke mensen. En dat is lekker, vooral nu, in dit "limbo" waarin er nog steeds niets gebeurt. Ja, over 2 weken (-2 dagen) de intake. Precies middenin de heftigste van de drukke weken. Zul je net zien dat ik een week later ongesteld wordt en we kunnen beginnen, tijdens dagen waarin ik maar een paar uur slaap. Dan kunnen die hormonen er ook nog wel bij.

Nee, ik mag echt niet klagen. Als ik de verhalen hoor van anderen die in hetzelfde schuitje zitten. Problemen op het werk, moeilijke bazen, verhalen bedenken waarom je er niet bent. Ik ben gezegend met de beste leidinggevende die er is. Hij is helemaal op de hoogte, vindt dat ik alle tijd moet nemen die ik nodig heb, informeert zo nu en dan hoe het gaat zonder ooit opdringerig te zijn. Ook mijn collega's doen 't precies goed. Ik hoef niets uit te leggen als ik een keertje chagrijnig ben of later binnen kom, maar ze doen ook niet overdreven lief of medelijdend.  

Nu moet de tijd alleen nog wat sneller voorbij gaan. Maar in drukke weken, gaat dat ook haast vanzelf.

No comments:

Post a Comment