Thursday, November 3, 2011

De tussenstand

De score na een weekje spuiten:

1 Bio-hazard emmer in het gootsteenkastje (cool)
1 leeg doosje d.ecapeptylspuitjes (er ligt er nog eentje natuurlijk)
1 prikpen die minder fancy en volautomatisch is dan ik had gehoopt
1 bijna lege ampul p.uregon (ook daar is er meer van!)
Grens verlegd
1 blauwe plek
Vreemd gevoel in mijn buik
Un peu misselijk zo nu en dan (maar de Oatmeal Raisin Cookies van Donny Craves helpen goed)
6 follikels van goed formaat aan beide kanten (ene kant is de grootste bijna 11mm, andere kant 12mm)

Recht zo die gaat! Zondag volgende echo. En nu ga ik ff mijn joggingbroek aandoen...

3 comments:

  1. Geef maar een gil als je meer bakkies wilt doen met van die lekkere koeken erbij. Ik ben voor, dus geef aan die behoefte maar lekker toe ;-)

    ReplyDelete
  2. Als het goed is, pas je zometeen al je broeken niet meer. Ik ga daar heel hard voor duimen.

    ReplyDelete