Saturday, March 10, 2012

Hoe gaat het met de 101 doelen?


Hoe gaat het ondertussen met de 101 doelen


Doel 5: Aanmelden als bloeddonor
Ik heb me aangemeld, de bloedtesten gedaan. Maar nu ik in India ben geweest mag ik een jaar niet doneren. Wel plasma, dus daar moet ik me nog even in verdiepen. Toch beschouw ik deze als afgevinkt: de eerste stap is immers gezet!

Doel 40: 3 kilo afvallen
Met doel 40 gaat het niet zo goed. Er waren wat kilo's af, maar door de IVF, het emo-eten, de feestdagen en India zaten die er allemaal nu weer aan. Zelfs de Delhi-belly heeft daar niet geholpen. Toen de terugplaatsing van onze frostie niet doorging had ik nog wat extra tijd, en een paar dagen griep en wat maagproblemen hebben weer een flinke zet in de juiste richting gegegeven.

Doel 42: Een grote / wereldstad bezoeken waar ik nog niet eerder ben geweest
Delhi, met z'n ruim 22 miljoen inwoners, telt wel, toch? ;-)

Doel 67: Bespaardingen regelen die Yunoo of iemand anders adviseert
Ik heb het niet helemaal van Yunoo gehaald, maar we hebben wel wat bespaardingen geregeld. Ander telefoonabonnement, verzekeringen samengevoegd, dat soort dingen. Het scheelt nog geen honderden euro’s, maar alle beetjes helpen nietwaar? Deze beschouw ik echter nog niet als voldaan, ik denk dat er meer inzit (tips welkom hoor!).

Doel 69: 5 keer naar een theatervoorstelling gaan
Er is er een afgevinkt: ik ben naar Midzomernachtdroom van het Nationale Toneel geweest. Die kans presenteerde zichzelf, een vriendin had een kaartje over omdat, ironisch genoeg, degene met wie ze zou gaan druk was met IF-issues. One down, maar ik moet zelf ook nog wel wat voorstellingen zoeken!

Doel 99: Mijn hele werk-inbox legen
Die is leeg! In principe iedere dag, niet meegerekend afgelopen week (maar toen was ik ziek). Nu moet ik daar eerlijk bij vertellen dat ik gesmokkeld heb, want er staat nog een ‘truckload’ aan mail in de map “oude inbox”. Maar volgens mij mag dat best volgens de “elke dag je inbox leeg”- goeroe’s!

Conclusie: 
Er is op verschillende fronten wel wat gebeurd, maar het zet nog niet echt zoden aan de dijk. Tijd om eens echt aan de slag te gaan met deze doelen!

No comments:

Post a Comment